CannaBIS Ice Tea zkouší konečně i Energy, ale jen ve sleevě

Když jsem před pár lety začal sbírat, tak jsem v první stovce plechovek měl CannaBIS Ice Tea v 250 i 500ml plechovce. Stejně tak to měla celá řada dalších sběratelů a to i přesto, že to vůbec není energy drink. Trvalo opravdu dlouho, než nás výrobce „vyslyšel“ a konečně se rozhodl vyzkoušet také CannaBIS Energy drink (neplést s Cannabisem z Alberta!). 500ml, oproti Ice Tea nepěkný design a ještě sleeve fólie :(
No, seženete jej především u vietnamců, jelikož v Tamdě už jej mají mraky. A omluva patří autorovi fotografie, kterou jsem si stáhl už před pár dny a teď už bohužel opravdu nevím odkud
Rocket opět lehce mění vzhled = Black Rocket Revolution

Celkem nenápadný český energetický nápoj (Black) Rocket od společnosti Velta Plus se opět trochu mění. Po původních variantách se před 2 lety změnil na Black Rocket Special Forces Attack Edition, což je název dlouhej jak týden před výplatou. „Nový“ Black Rocket Revolution kombinuje předchozí vzhled s ještě starší modrou edicí. Obsah je jinak stále stejný, jen ten vzhled je trochu obměněný. Tak pokud na něj narazíte, berte ;)
Semtex Original a Cactus v novém vzhledu za skvělých 14.90,-

Pokud se vám stále nedaří sehnat některé Semtexy novém kabátku, tak pro vás máme tip spojený se super cenou. Jasně, pro Chilli stále musíte do Alberta nebo Tesca. Pokud ovšem sháníte Original, popř. o poznání hůře sehnatelný Cactus, pak pro vás máme skvělou příležitost. Od pondělí 3.srpna se totiž Semtex Original a Cactus v 500ml plechovkách objeví v Lidlu za 14.90,–. Takže hurá pro ně, ať vám neutečou ;)
U Lidlu je jistější, že se bude jednat o nové vzhledy. Důvod je jednoduchý – Lidl normálně Semtexy nenabízí a tak je bude muset naskladnit přímo od Kofoly, která expeduje už jen nové verze. Obdobná akce běží od 30.7 do 5.8 také v Kauflandu, kde za 15,90.- nabízejí „různé druhy“, v letáku je taktéž Original a Cactus. V obchodě seženete Original, Forte, Champagne i Cactus, jen je to s novými vzhledy pobočku od pobočky.
Nový Big Shock! Exotic a změna obalů u energy tyčinek

Teď jsme možná vylekali milovníky příchutě Exotic, co? Nemusíte se bát, tahle oblíbená varianta nezmění svou chuť ani složení. Když je totiž řeč o novince v podobě Big Shock! Exotic, tak tím myslíme něco jiného. Big Shock! se rozhodl rozšířit svojí nabídku energy tyčinek. Kulatý Original, Čoko, Koko a placaté Grande už nestačí, přidává se k nim zbrusu nová varianta Exotic, jehož odlišnou exotickou chuť zajišťují kousky pomela.
Sojová energetická tyčinka Big Shock! Exotic obsahuje zmiňované kousky pomela, kofein (185mg/100g) a je zalitá v tmavé belgické polevě. Grande a Exotic jsou placaté 54g tyčinky. 65 gramový Originál a Čoko jsou naopak ve tvaru klasického sojového suku, Koko je zase rozdělený do dvou 27,5 gramových kousků. Příchod tyčinky BS! Exotic navíc odhaluje nový design obalů všech variant s výjimkou kokosovo-rumového Grande:
Red Bull Anadolu Break novou taneční limitkou

To je tak, když se vám všechny známosti vrátí z Turecka zpět domů a hned na to tam Maťo objeví novou limitku Red Bullu. A vlastně ji nemusel objevit až tam, protože ji pořídil rovnou v letadle Nová limitovaná edice Red Bull Anadolu Break má upoutat pozornost na stejnojmenné zářijové turné po Turecku, kdy se tři b-boyové (tanečníci breakdance, kdo by nevěděl) vydají prozkoumat místní kulturu. Ale ten plech vás stejně zajímá víc:
Big Shock: Cherry v prodeji, po Bitteru končí ještě další příchuť

Ani dnes, když už se nový višňový Big Shock! Cherry objevuje v prodeji, vám nevysvětlíme, proč o něm sám Big Shock! zatím nemluvil. Podivné je, že se s ním nikterak nevychloubá ani samotné Tesco, které si jej objednalo jako exkluzivní novou příchuť pro své obchody. Označil bych to za promarněnou příležitost, ale co už. Když se Tescu ani Big Shocku nechce, tak tu pro vás máme oficiální obrázek my. Klofněte novou peckovou příchuť!
Big Shock! Cherry se již objevuje v řetězci Tesco. Stejně tak můžete mít štěstí u vietnamců, ale v řetězcích má exkluzivitu právě Tesco. Obrázek s BS! Cherry ovšem odhaluje ještě něco. 10 variant je až až a právě na toto číslo se BS! omezuje. Watermelon „znamenal“ konec Bitteru, Cherry zase donutil odejít Sporty. Obě příchutě lze samozřejmě stále sehnat a to jen do vyprodání zásob. Už teď se objevují ve speciálních cenových akcích.
Letní ED Tour sraz v Praze (15.8) se blíží. Na co se těšit?

Mezinárodní Den Energy Drinků se nezadržitelně blíží a jako každý rok i letos se bude v Praze na jeho oslavu konat velký sraz sběratelů energy drinků, kteří přijedou hlavně z důvodu nákupu, prodeje či výměny plechovek. Vítání jsou samozřejmě i ostatní, ale těm sraz nenabídne tolik, co sběratelům. Loni se sraz povedl, dorazil Big Shock team s hosteskami a kromě promo věcí byla k dispozici exkluzivní ochutnávka BS! Apple.
Letošní sraz vůbec poprvé připadne přímo na MDED, sejdeme se tedy 15. srpna. Nejspíš to ale nebude tak velké jako loni, jelikož novinka od BS!, Cherry, má být exkluzivně v Tescu už nějaký ten den před srazem. A tak ještě není vůbec jisté, jestli na sraz dorazí právě Big Shock, i když bychom byli opravdu rádi. Big Shock! má přeci nejlepší propojení s komunitou a srazy podporuje opravdu pravidelně. Vše je zatím ve fázi řešení, tak uvidíme.
Otázkou zůstává i samotné místo srazu. Původně jsem jej chtěl posunout zase o level jinam, ale málo času zapříčinilo, že teď už je na propracovanější věci tak trochu pozdě. Navíc z ostatních srazů získávám pocit, že právě to neomezené pokecání někde v parku nabízí to správné kouzlo. Tedy pokud zrovna neprší… Proto bych opět zvolil Riegrovy sady, ale o tom běží diskuze zde. Pokud se na sraz chystáte, najdete víc informací na FB eventu, kde můžete i diskutovat, nabízet, shánět… Zároveň jsme na e-shopu www.Shop.Energy-Drinks.cz spustili možnost objednat s vyzvednutím na srazu. Jo a oslavit Mezinárodní Den Energy Drinků můžete i mimo sraz – event je na FB. Jak sraz tak MDED se navíc chystáme spojit s nějakou tou soutěží. Těšte se
Poláci už nevědí co by, na plechovky teď dávají politiky

V Polsku vymýšlí celou řadu nesmyslů. A když konečně přestali vydávat posypovou sůl za běžnou konzumní, tak se rozhodli vytvořit novou značku energetických nápojů. Ta se jmenuje podle polského politika, europoslanec Janusz Korwin-Mikke je navíc na plechovce přímo vyobrazen. To vše za účelem podpory během voleb. Že jsme tu měli něco podobného v případě Kamikaze s Karlem? Máte pravdu, jenže Korwin energy míří mnohem dál!
Korwin Energy Drink využívá vhodného příjmení tohoto politika, ve kterém se schovává anglické slovíčko Win – vítězství. Klasická 250ka pak neskrývá nikterak úžasný nápoj, i když mají jeho uživatelé zjistit, že je jiný než kterýkoli jiný na trhu. A stejně tak jiný má být tenhle politik a proto jej mají lidé volit. No přeberte si to sami, že jo… Kamikaze s Karlem byla jen malá série na osobní znamení podpory, ale tohle je regulérní produkt.
Take Off chystá nový Sour Apple, v ČR už se ale neobjeví

Když v ČR skončil Lekkerland, tak tím bohužel podepsal ortel i vlastnímu energy drinku. Se stáhnutím se zpět na Německý trh už nešlo nic dělat. Take Off tedy dnes nikde jinde neseženeme, což je škoda, protože jednou za čas přinášejí něco nového. K Originalu, Cole, Fruit Mixu a Tropical Mixu se přidává jedna z nejoblíbenějších příchutí v poslední době a to kyselé jablko. Pro nový Take Off Sour Apple ale musíte na německou benzínku.
Hell SR začne nabízet Multivitamín. Dorazí novinky i do ČR?

Hell dnes prozradil, že v nejbližších dnech začne nabízet novou příchuť Multivitamín na slovenském trhu a pravděpodobně to bude v Tescu. Příchuť, která se již nějakou dobu nabízí v domácím Maďarsku se tak brzy objeví i u našich sousedů. Ale co my? Jako vždy bych očekával, že se mulťák dostane také k nám. Jediné, co očekáváme už nějakou dobu je příchod novějšího vzhledu Summer Cool Guava-Lime. Nezbývá než čekat
Energydrinky.cz: Energiťáky, oblečení, klíčenky, nálepky, doplňky...

Znáte náš partnerský e-shop Energydrinky.cz ? Už delší dobu vám přináší možnost nákupu energy drinků přes internet a co je hlavní, většinou má celkem dost brzy všemožné limitované edice apod. a to od značek Red Bull, Rockstar, Fakeer, Monster, No Fear, Gatorade a Mountain Dew. Jenže tenhle e-shop není jen o samotných nápojích. V nabídce naleznete také oblečení, nálepky, klíčenky a další doplňky od zmiňovaných značek.
V sekci oblečení naleznete především trička se značkami Monster, Rockstar, No Fear a Fakeer. Nechybí ale ani mikiny, zimní čepice, kšiltovky či dokonce ponožky. V doplňcích pak naleznete takové věci jako klíčenky, kryty na mobil, samolepky, frisbee, náramky, nášivky, kšandy a nově také zajímavé přívěšky na klíče. Pokud tedy patříte mezi opravdové blázny do energy drinků, pak vám nesmí chybět ty správné doplňky. Však mě těžko potkáte bez energy trička, klíčenky, nálepek na autě, notebooku, mobilu… Tak šup na Energydrinky.cz ;)
Recenze Big Shock! Cherry - Chutná jako višňový kompot?

S netradičním melounem Big Shock! předběhl světové top značky a sklízí úspěchy. Teď je zde další novinka, která se naopak zaměřila na celkem klasickou příchuť Cherry. Tu už na světě naopak připravila celá řada energy drinků a tak je s čím porovnávat. I když se většinou jednalo o třešňové příchutě, kdežto u BS! jde spíše o chuť višňovou. Co tedy skrývá plechovka navazující na aktuálně redesignovanou sérii Big Shocků?
Big Shock! Cherry po otevření nabízí vůni dost podobnou višňovému kompotu. Očekávání, že se „kompotovým“ směrem vydává i samotná chuť se naplňuje hned po prvním loku. U Applu a Watermelonu okamžitě přišel wow efekt, jenž u Cherry není tak velký. Přesto je výborný a lehce si poradí se svou konkurencí nejen na poli cherry energy drinků. Příjemně perlivý, pocitově méně sladký a přitom stále s typickou sladkostí Big Shocků.
Po dopití zůstává v ústech chuť, jako když jste právě snědli višně z půlky stromu. Ač má, stejně jako všechny ovocné varianty, 10% ovocného podílu, jde Cherry spíše směrem WM a Applu (Exotic a Orange jsou pocitově více „džusovější“). Při pití tak nakonec opravdu máte pocit, že pijete šťávu z výborného višňového kompotu od babičky s trochou přidaných bublinek. Bude vám Cherry chutnat? Na to musíte přijít sami. Objevit by se měl v srpnu a to exkluzivně v Tescu. Pokud se něco změní, dáme vědět. Každopádně se máte na co těšit
Rockstar šíří novou sérii Freeze i dále po Evropě, přidává se UK!

Teprve dnes byly oficiálně oznámeny nové Rockstary série Freeze s příchutěmi Frozen Watermelon a Frozen Lime pro Německo. Už pár dní se ale dají sehnat v tamních obchodech resp. exkluzivně v řetězci Rewe. O jejich příchodu jsme věděli díky neoficiálním zvěstem a tak mezitím zapadlo jedno obdobné oficiální prohlášení pocházející z Velké Británie. Místní Rockstar již včera prozradil, že obě příchutě ze série Freeze vpustí na trh také a přidal k tomu oficiální obrázky. Série Freeze má po polknutí lehký chladivý efekt, odtud tedy její název.
English: Just few days after Germany, the Rockstar Energy Drinks UK claims that they bring the new Rockstar Freeze duo to the UK. Frozen Lime & Frozen Watermelon hits shelves in few days in version with and without 99p strip. Which country will be next? I hope that Czech Republic =D
Monster redesignuje Khaos + Ripper do série Juiced i v Evropě!

Také vás před nedávnem zaskočilo, když se Monster rozhodl úplně předělat vzhled dvojice téměř nejstarších příchutí ze své nabídky? Khaos a Ripper (M-80) jsou už zažitou klasikou, jenže Monster se snaží rozdělit své produkty do jednotlivých a především přehledných sérií. Rehab, Punch, Muscle, M-100, Ultra, Java a hlavně Juice, kam spadá právě Ripper a Khaos. Právě tahle nedávná změna z USA se teď nezadržitelně řítí na Evropu!
Ač v USA jako Juice, tak na prvních dostupných obrázcích evropských 500ml plechovek vidíme „Juiced“. Možná je to pouze pracovní verze, ale Juiced dává taktéž smysl. V Americe možná Juiced nemůže Monster využít, protože Juiced využívá Rockstar a kdo ví, jestli na to nemá tamní ochranou známku, jenž v EU neplatí. Pokud si obrázek zvětšíte, tak zjistíte, že obrázky odhalují rovnou naší československou plechovku. Ani evropská verze pak nepřijde o „protiskluzovou“ povrchovou úpravu, kterou již dobře známe z varianty The Doctor.
English: Hahaha! New design of Monster Khaos and Ripper coming to EU! You can see CZ/SK versions on images, but i am pretty sure that this change will be everywhere in EU (soon! ). New series is called Juiced and not just Juice as in US. We will see in few weeks if the final product gets inscription Juice or Juiced. We are really excited about this one =) Cans will be with non-slip finish (tactile ink) as The Doctor.
Recenze Rockstar Organic - Jak chutná odlišný energy drink?

Rockstar Organic je jedem z mnoha energy drinků nabízených v USA, přesto je něčím nový a výjimečný. Z fotek již víme, jak vypadá, ale co jeho chuť? Pojďme ho otestovat, protože právě Organic se nám dostal do rukou plný. Klasická 473ml plechovka vypadá opravdu pěkně. Pozadí ve stylu dřeva krásně ladí se zelenou i žlutou barvou a dodává plechovce moc pěkný design. Z plechovky samotné můžeme vyčíst, že obsahuje kofein z organických zelených kávových zrn a třtinový cukr. Je jemně perlivý a neobsahuje žádný džus.
Po otevření můžeme cítit vůni citrusových plodin, pro přirovnání například český XDurance Orange s kapkou Lemonade. I barva nápoje se dá přirovnat k XDurance Lemonade. Necítíme žádná umělá barviva, zkrátka opravdu „přírodní vůně“. Již po prvním loku se nám potvrdí, že se jedná o jemně perlivý nápoj. Chuť není nijak výrazná, je lehce citrusová a krásně osvěží. Perfektně padne do slunného počasí s trochou ledu. Opravdu musím říct, že chutná moc dobře, i když jsem čekala špatný pokus o organický energy drink.
Plechovka je sice designem odlišná od klasických Rockstarů, ale sluší jí to. Chuť rozhodně překvapující, takže kdo má možnost, měl by ochutnat.
Chcete více Yellow Coly? Teď už to nebude problém :)

Chutná vám Yellow Cola a nestačí vám 355ml plechovka? Společnost Al Namura, tedy výrobce oblíbeného energy drinku Big Shock!, se rozhodla, že dá Yellow Cole trochu více prostoru. K 355ml plechovce tedy přidává 500ml a litrovou pet lahev. Velkoobchodní cena půllitrové láhve je stejná, jako u menší plechovky, což je určitě pozitivní. Litrovka pak vychází o 10kč dráž. Pokud vám tedy opravdu chutná, tak to můžete rozjet ve velkém
Big Shock! redesignuje 250ml plechovky a zůstává u 4 příchutí

Tuhle změnu jsme samozřejmě mohli očekávat, ale bez potvrzení není nic jisté. Po změně designu všech Big Shocků do stylu odhaleného při příchodu Watermelonu jste se ptali, jestli se změny dotknou i menších 250ml variant. Ty existují v příchutích Original, Gold, Exotic a Orange v klasickém vzhledu a vinylovém party vzhledu. Žádná nová příchuť se do 250ky nechystá, nového vzhledu se ale dočkají. Nejsou hezčí, než 500ml?
English: New design of all 250ml Big Shock! energy drinks regarding to redesign of all 500ml BS!
Big Shock! má další příchuť, na trh brzy dorazí nové Cherry!

Že už těch novinek od Big Shocku bylo letos až dost? Ale kdeže! Tohle stále není vše. Již v prosinci jsme se dozvěděli o plánech na celý rok 2015 a ty se pomalu naplňují. Fanoušky vyžádaný Watermelon, jogurty, více než rok odkládané 250ml vinylové party edice, jenž se nakonec dostaly i do 500ml plechovek, a hlavně redesign všech plechovek. To vše už je venku, přesto ještě zbývá jedna věc. Víte jaká? Višňový Big Shock! Cherry!
Ano právě Big Shock! Cherry je další novinkou pro rok 2015. Naše informace říkají, že se má Cherry objevit až v srpnu výhradně v řetězci Tesco. Přesto se již plné plechovky podívaly na světlo světa a první plné kousky putují na ta „nesprávná místa“. Bohužel se jedná o klasický únik informací a tak nemíníme na nic čekat ani my. V článku je tedy vzhled plechovky a informace o tom, kam pro něj. I když bůhví, kde se vůbec objeví…
Rockstar Freeze pro Německo "oficiálně" - Watermelon a Lime!

Před pár dny odhalený Rockstar Freeze Frozen Watermelon pro Německo se stává skutečností. Ne že by se předchozím zprávám nedalo věřit, ale teď už tu máme i první obrázek toho, jak vlastně bude vypadat plechovka. A spolu s tím i odhalení druhé nové příchutě. Do Německa totiž během prázdnin nedorazí jen Watermelon, ale také z USA známý Frozen Lime. Ten má vzhled skoro jako za mořem, meloun se převlékl do červené.
English: All new Rockstar's for Germany – all new flavor Frozen Watermelon (tested in USA, but not in produce yet) and Frozen Lime. Design almost like in USA, just with Freeze under logo. In stores in few weeks.
Java Monster Gear - Nová soutěžní série limitek Java Monster!

Monster si v USA opět připravil zajímavou akci, která je doprovázená speciálním potiskem přímo na plechovkách. Tentokrát se nejedná o Original popř. Lo-Carb, ale celou sérii kávových Monsterů Java. Zepředu sice nic nepoznáme, jenže z boku jsou místo klasického příběhu informace o nové akci Exlusive Java Monster Stuff. Jedná se tedy o akci dost podobnou Team Gearu, jen se „rozdávají“ věci ve stylu Java. Víc o pěkných odměnách, které nás ovšem nemusí zajímat, naleznete na ofiko stránce. Mrknout se můžete i na první reálnou fotografii.
English: All new sweepstakes from Monster on all Java flavors in USA! „Exclusive Java Monster Stuff“ is not visible on front of can, just instead of classic story on the side. There is first real photo of Mean Bean and Loca Moca + official website ;)
Monster Energy Ultra - Starý známý v novém 355ml obalu

Bílou a celkem povedenou 473ml plechovku Monster Zero Ultra pro USA už známe asi všichni. Jenže co se stane, když se tenhle nápoj dostane mimo Ameriku? Možností je několik, ovšem v Japonsku je všechno ještě trochu jinak. Original, Absolutely Zero i Khaos tam mají v 355ml plechovkách a Coffee Monster dokonce v nehorázně tvrdé až nezničitelné 250ml plechovce. Takže ani Ultra nemohl dorazit beze změny.
První reálná fotka japonské variace na Monster Zero Ultra ukazuje 355ml plechovku Monster Ultra. Stejný design, menší obsah a žádné Zero v názvu, ale pouze Ultra. A to si buďte jistí, že i samotná chuť prošla nějakou tou změnou. Škoda, že je Japonsko tak z ruky, jelikož se tam musí top značky (Monster, Rockstar i Red Bull) opravdu snažit a vymýšlet zcela odlišné strategie. A tak co plech, to dost odlišný unikát
Action přináší nové příchutě Waldmeister a Summer Hugo

Action je v ČR známý především díky dřívějšímu prodeji žluté varianty v Normě a přetrvávajícímu prodeji oranžové verze v Kiku. V poslední době se u nás objevuje jako plech schovaný pod sleeve fólií Jump Inu, kde už se vedle fialového Purplu podařilo najít třeba i modrou Colu a další verze. Origo chuť sice neochutnáte, ale za 8 kaček je to další plech do sbírky a navíc něco jako kinder překvapení Za hranicemi je to ale všechno úplně jinak.
V domácím Německu, a dost často i v Rakousku, existuje téměř nespočítatelná řada příchutí. Ty z klasické série jsme kdysi recenzovali (1.část, 2.část) a jako novinka se k nim přidává Waldmeister s příchutí svízele vonného, což je lesní bylina. V době fotbalového MS pak Action zkoušel sérii Summer Edition Coconut a Mojito, ke kterým letos přidává jednu novinku – Summer Hugo. Koktejl Hugo ve své originální alkoholické podobě obsahuje šampaňské, limetku, bezový sirup, sodu a mátu. (Přiznávám, musel jsem si to vyhledat ).
Mask nově: Sugarfree Classic nezaujme, Sour Crazy Apple ano

Jeden ze vzhledově jednoduchých a jinak celkem známých energetických nápojů z Německa konečně vstává z „mrtvých“. Dříve to byla samá vzhledová limitka, jako např. ta se Spidermanem, nebo nové příchutě v edici připomínající obchodní tah Red Bullu. Po odmlce má Mask zase něco nového. Stříbrný Classic Sugarfree asi nezaujme, za to nový a designově odlišný Sour Crazy Apple ano. No posuďte sami, co u Masku vymysleli:
Sugarfree hlásí návrat, není to tedy taková novinka, jakou z něj Mask dělá. Možná se změnila chuť, která má být, jak název napovídá, blíže ke klasickému modrému Masku. Naopak Sour Crazy Apple nabízí úplně něco nového jak chutí tak vzhledem. Popravdě bych se nebránil, kdyby měl spíše vzhled oněch zmiňovaných edicí např. v zelené barvě. Ale u Masku se rozhodli, že to musí být Crazy. Teď jej jen v Německu ulovit
Burn po odmlce opět s designovou hudební limitkou

Burn toho rozhodně nevymýšlí tolik, kolik by na značku patřící pod Coca Colu bylo záhodno. Přesto se občas objeví nějaké limitované edice a to především v zemích, kde není tak velké množství různých značek energy drinků. Na těchto trzích má Burn logicky větší podíl na trhu, než třeba u nás a tak se ještě snaží. Po nedávné maďarské limitce Burn Michelisz Norbi se opět přidává Itálie s hudební limitkou ve stylu digitálního ekvalizéru:
English: All new „music“ limited edition of Burn with equalizer style for Italy
X Double Energy Drink s Homerem bohužel jen se sleeve fólií

Přes hromadu novinek jsme se zatím nedostali k jedné české, kterou můžete už nějaký ten týden objevit v obchodech. První nálezy jsou hlášeny z Globusu a Kauflandu, kde jsou Xka k nalezení vůbec nejlépe. Řeč je o „novém“ X Double Energy Drinku v černobílém provedení s červeným nápisem a kresbou Homera Simpsona. Není známo, proč u Xka vytvořili k originálu s Bartem ještě další s Homerem, označení „double“ je jen obchodní tah.
V X Double Energy Drinku tedy naleznete starý známý originál, jen s jiným potiskem. Tedy pardon, designem, protože místo potisku je na stříbrné plechovce pouze sleeve fólie, která má téměř na všech kusech nezačištěné okraje. A tak se vám může lehce stát, že si fólii natrhnete i celkem nechtěně. Ale co, hlavně že už nějaký ten pátek můžeme sehnat nějakou novinku. Kdyby radši konečně udělali slibovanou Marge a Lízu…
Nový Monster Phantom, info o sérii M-100 + redesign Muscle

Když jsme odhalovali nový Monster Ghost, tak jsme prozradili, že dalším bude Phantom. Stačilo pár dní a konečně je tu i první reálná fotografie. Ghost má klasickou zelenou kamufláž, Phantom zase pouštní. Oba jsou odpovědí na Mtn Dew Kickstart, označení „série“ M-100 je zařazuje do zcela nové kategorie „Mid-Cal“. 100 kalorií na plechovku je totiž vyřazuje z klasické řady, ale zároveň je v nich moc kalorií na „lo-cal“. Phantom je pomerančový, Ghost zase citrusový (The Doctor?). Na stejné fotce navíc vidíme blížící se redesign série Muscle.
English: „M-100“ is a new sign for new „Mid-Cal“ 100-calorie products from Monster with 2 flavors: Ghost, green classic camouflage, citrus flavor (The Doctor for US?) & Phantom, dessert camouflage, orange flavor. Both maked for fight with Mtn Dew Kickstart juice / energy hybrids from Pepsi. + First redesigned Muscle Chocolate.
Red Bull Quest Destiny Edition povedenou herní limitkou

Monster, Rockstar i pár dalších velkých hráčů na poli energy drinků už alespoň jednou vymysleli spojení s nějakou videohrou. Red Bull má limitek mraky, ale podobné spojení tu zatím nebylo. To se mění až nyní s příchodem 355ml limitované edice Red Bull Destiny Edition ve spojení se hrou… velké překvapení… Destiny! Proč až dnes, když hra vyšla loni? Za kód pod trhátkem lze získat zdvojení XP, ale to je jen příprava. Po 15. září se za kód zpřístupní nové rozšíření Taken King. Jenže plech je jen v USA v řetězci 7-Eleven :/
English: All new 355ml Red Bull „Quest“ Destiny Edition for USA. Available exclusively in 7-Eleven (in June). This limited edition is connected with Destiny video game from 2014. Code above the pull tab is for Double XP (1st July – 14th September) or all new DLC Taken King (from 15th September).
Rockstar ES: Nová jahodová limitka SuperSours Strawberry!

Kolikrát se o novinkách kdekoli ve světě alespoň chvíli šušká, jako třeba u Rockstar Freeze Watermelon pro Německo, ale tentokrát je to opravdová bomba. Španělský Rockstar, po nedávné vzhledově odlišné variantě Lime, přináší další novinku a to rovnou ve světové premiéře – na tamní trh právě dorazil nový jahodový Rockstar SuperSours Strawberry! Jestli má nějakou podobnost k RR Whipped Strawberry nevíme, uvidíme
English: All new Rockstar SuperSours Strawberry for Spain. Rockstar Spain says that is just „limited edition“, but i don't think so. It's world premiere of SuperSours Strawberry flavor, but maybe there is some similarity to new Rockstar Whipped Strawberry for USA.
Candy Store: Monster Ultra Citron, Rehab Peach atd. + Mtn Dew!

Aktualizace 25.6.: Energy novinky budou naskladněny na pobočky v pátek nebo v sobotu. Softy už jsou.
Ač se Candy Store zaměřil na otevření nových poboček, tak se konečně dočkáme něčeho nového na poli energy drinků a zajímavostí na poli soft drinků. V Brně již můžete sehnat limitované edice Mountain Dew Baja Blast a Sangrita Blast, který se v USA prodává jen v řetězci Taco Bell. Mtn Dew budou od příštího týdne také v Praze. Spolu s nimi dorazily softy Dr. Pepper v limitce Avengers Edition a verzi Caffein Free či Fanta Apple.
A co energy drinky? Ač můžete čekat spíše věci z Anglie, tak tentokrát to bude z USA a to od Monsteru. Nově dorazí Rehab Peach Tea (129,–), Ultra Sunrise a ještě novější Ultra Citron (135 – 145,–), Ubermonster přelitý do plechu (169 – 179,–) a Muscle Peanut Butter Cup (odhadujeme 159,–, ostatní ceny jsou oficiální a ještě budou upřesněny). Všechny novinky mají dorazit příští týden, upřesnění přineseme v aktualizaci článku.
Go&Fun Green Energy Drink startuje v ČR (a SR) ve 3 verzích

Zajímavá to novinka se mílovými kroky blíží na český trh, přesto jí již můžete znát. Go&Fun Green Energy Drink jste mohli objevit a ochutnat například na cestě do Chorvatska či v Itálii. Stejně tak se dostal do podvědomí fanoušků MotoGP či pár dalších sportů, které sponzoruje a to především na domácím trhu či v návaznosti na Itálii. Ať už jej znáte nebo vidíte poprvé, nejdůležitější je fakt, že se brzy objeví také na našem trhu.
Go&Fun Green Energy Drink má celkem jednoduchý design plechovky se zeleným pozadím, jenž poukazuje na fakt, jak moc „zelený“ tento energy drink je. Neobsahuje totiž taurin, konzervanty a glukuronolakton. Naopak je plný přírodních (zelených) složek jako guarana, ženšen, zelený čaj, maté a rhodiola. S příslibem přírodní energie s úžasnou a skvělou chutí se přižene každým dnem rovnou ve 3 variantách:
250ml klasik, 330ml No Gas (nesycený) a 500ml isotonický nápoj v petce. Všechny podle všeho v českými potisky. Plechovky odstartují v Albert Hypermarket, kde už na ně mají připravené cenovky. A Slovensko? Objevit se má brzy objevit také tam. Nemáme ovšem žádné další informace ani tip, kde by měl odstartovat.
Exkluzivní odhalení: Big Shock! redesign na všech příchutích

Při příchodu fanoušky vyžádaného Watermelonu na trh bylo víc než jasné, že lehce odlišný design nezůstane osamocen. To se potvrdilo při odhalení redesignovaných variant Original a Gold. Jenže na ostatní varianty jsme si museli chvíli počkat. Stálo nás to pár minut práce, ale konečně máme k dispozici náhledy všech existujících příchutí v 500ml plechovkách. Tedy až na Bitter, který končí, a Sporty, jenž má odlišný vzhled a nemění se.
Při pohledu na obrázky všech variant je vidět jasný pokus o odlehčení vzhledu, ubrání černé a zvýraznění důležité informace – příchuti. Jediný Original a Gold mají nahoře nakreslená trhátka, Original navíc s informací „neperlivý“. Naopak veškeré ochucené verze mají vždy jen název příchuti proložený odlehčenou variantou hlavního motivu. Chvíli ovšem potrvá než se dostanou do výroby. Stočen je zatím stále jen Original, Gold a Watermelon.
Rockstar Freeze Watermelon od července v Německu

Pamatujete ještě na naše exkluzivní odhalování nové série Freeze od Rockstaru a jejich prerelease verzí? Z testovací dvojice příchutí Watermelon a Frozen Lime se do finální podoby dostala jen limetková varianta, kterou doplnil Freeze Pina Colada. Watermelon se sice neměl odebrat do věčných lovišť, ale prý bylo ještě co dolaďovat a tak byl odložen na později. O to zajímavější je zpráva, že se svého debutu dočká v Evropě!
Maurice z Energized (website, facebook) totiž přinesl celkem uvěřitelný důkaz o tom, že se má nový Rockstar Freeze Watermelon objevit již během července v sousedním Německu. Samozřejmě zatím neexistuje žádný oficiální obrázek ani finální podoba plechovky a tak vám na obrázku ukazujeme jen tu, co jsme viděli během testů v USA. Těžko říct, jak to bude chutnat a jaký bude vzhled plechovky ale – novinka se blíží!
English: Rockstar Freeze Watermelon coming to Deutschland from July 2015. This taste was tested in USA few months ago for new „Freeze“ serie. Watermelon was replaced by Pina Colada for production and postponed for later date. But now, this taste kicks off in Deutschland! Source: Maurice Energized. Image is just illustrative (old testing versions of Watermelon and Frozen Lime). Lime has different design, Watermelon will be different too ;)
S-Budget Pfirsich - Nová broskvová edice, které se už nedočkáme

Už při představení „nového“ energetického nápoje S-Budget Zero bylo víceméně jasné, že se do našich končin vůbec nestihne podívat, což se později potvrdilo. Proč? Interspar se v tu dobu blížil svému konci, když jej na našem trhu převzal Ahold a prodejny předělal na Alberty. Nedá se svítit, řeknete si. Jenže jen pár týdnů poté je tu plech, který se kvůli tomu bude shánět výrazně hůř. Stejně jako dřív se pro S-Budgety musí do Rakouska.
Interspar na svém domácím rakouském trhu právě odhalil první opravdu novou příchuť svého levného energy drinku S-Budget od dob barevných edic. Oranžová barva plechovky nic moc, o přidané hvězdě s nápisem Special edition už ani nemluvě, ale… S-Budget Pfirsich ukrývá broskvový energiťák a takových není moc. Takže díky bohu, že za pár dní budu opět u Rakouska, na ochutnáni téhle speciální edice se doslova těším
XS™ u nás zkouší další verzi, tentokrát Pink Grapefruit

Je úplně jedno, jak blbě se vám XS shání, že je moc drahý, není to energiťák nýbrž Power drink, a co si o něm myslíte. To už totiž nemá smysl opakovat stále dokola. Tak jako tak se u Amway rozhodli, že v ČR a SR vyzkouší další variantu, která se tak přidává k variantam Tropical, Electric Lemon, Classic a Wild Berry. Snad nová „limitovaná edice“ Pink Grapefruit (růžový grapefruit) bude chutnat alespoň někomu…
Energy drink 9mm ve tvaru kulky představil 4 ovocné příchutě

Energetický nápoj 9mm se v poslední době neustále mění. Po přechodu ze zlatavé plechovky v typickém vzhledu 9mm nábojů ztratil drink své kouzlo a dokonce i černo-zlatou kombinaci. Během chvíle přišly negativní komentáře a výrobce na ně rychle zareagoval, když místo červeno-černého 9mm Bullet vyrobil 9mm Classic Bullet v „původních“ barvách. Možná za tím ale bylo něco víc. Jedna z novinek má totiž zbarvení Bulletu.
9mm dnes odhalil nové varianty, když se po klasice, zero sugaru a „dámské“ verzi 6mm konečně odhodlal zkusit to, co funguje u ostatních značek. Rovnou čtveřice nových devítek bude mít různé ovocné příchutě! Červený malinový Caliber vypadá jak předchozí Bullet, zbylé varianty jsou zcela odlišné. Zelený Adventure skrývá zelené jablko, žlutý Mystery limetku a fialový Challenge zase ostružiny. V našich končinách si asi počkáme…
Reklama na Hell: Jak vypadá v TV a jak vlastně vznikala?

Na začátku června se na českých obrazovkách začala objevovat nová reklama na energetický nápoj Hell. V telce bude ještě pár dní, objevuje se i na internetu. Připomenout si jí můžete spuštěním videa přímo u nás. Nezapomeňte nám do komentářů napsat, jak se vám historicky první TV reklama Hellu v ČR líbí ;) Podle mě říká vše podstatné, navíc přesně zapadá do stylu energy drinku Hell.
U Hellu je zvykem, že často svým fanouškům dovolí nahlédnout pod pokličku. K půlminutové reklamě tak existuje téměř 13 minut dlouhý dokument z natáčení! Ono totiž i těch pár vteřin pro televizi zabere několik dnů těžké práce. Jen samotná příprava plechovky v ledu trvala pekelně dlouho, jen aby se dosáhlo toho správného výsledku. O práci s pěknou modelkou ani nemluvě Neumíte maďarsky? Zapněte si automatické titulky ;)
A nezapomeňte, že nám Hell dá pekelnou sílu (Gives you power like Hell =) )
Red Bull KR: 3 limitované edice najednou? Ne tak úplně

Že by se Red Bull už úplně zbláznil a v některých zemích vydal rovnou 3 vzhledově limitované edice najednou? Ač to tak v případě korejského Red Bullu vypadá, tak tomu tak vůbec není. První z internetu „vyhrabaný“ obrázek žluté limitované edice 355ml originálu je jen pár týdnů starým aprílovým vtípkem místní pobočky:
Druhá novinka už je reálná, chybí nám ovšem pohled na celou plechovku a více údajů. Zdejší pobočka se s každou novinkou pravidelně chlubí a tak je divné, že zatím nezveřejnila více informací a pořádný obrázek.
Až poslední novinka je opravdu 100% potvrzená a aktuální. 250ml limitka z nikdy nekončící série „Hero can“ se objevuje v prodeji (samozřejmě v Korei) právě v těchto dnech a najdete na ní zdejší horolezkyni Ja-In Kim. No a jelikož se do téhle země chystá málokdo, tak to zakončíme pozitivní zprávou – Kim nesnáší Gangnam Style!
Rockstar AU: Guava, SuperSoury a Zero Sugar v limitce Snap2Win

Rockstar v Austrálii celkem pravidelně přináší všemožné soutěže doplněné o promo přímo na plechovkách. 2 roky staré edice Win Rigs má u nás ve sbírkách kde kdo, i když v Austrálii nebyl asi nikdo. Takže se nedá říkat, že by nás nové limitky neměly zajímat. Tentokrát se promo akce podívá na varianty Guava, Green Apple, Bubbleberry a Zero Sugar. A to nás zajímá asi víc, než soutěž o #Rockstarlife pro čtyři.
English: New Rockstar limited edition „Snap2Win“ for Australia. Available in Guava, Green Apple, Bubbleberry and Zero Sugar version with „#Rockstarlife“ contest.
Rockstar Boom! Whipped Orange a Strawberry ve finální verzi

Jedny z nejzajímavějších nových Rockstárů, které opravdu musím ochutnat. To je dvojice Boom! ve verzích Whipped Orange a Whipped Strawberry. Pomeranč mě popravdě tolik nezajímá, i když bude „šlehaný“ a tedy dost neobvyklý, ale jahody, to je u energiťáků ještě trochu větší neznámá. Tyhle novinky pro USA už jsme si sice ukazovali dříve, jenže oproti první sérii je finálová podoba lehce odlišná. Jak se vám líbí vzhled série Boom!?
English: Final version of Rockstar Boom! Whipped Orange and Whipped Strawberry
The Candy Store chystá nové pobočky. První bude na Andělu

The Candy Store, obchod plný anglických a amerických dobrůtek, nápojů a všeho možného, brzy otevře již svou 5. pobočku! K prodejnám na Londýnské a v Dejvicích se v průběhu srpna přidá třetí pražská prodejna poblíž Andělu. Nebude to nikde v OC Nový Smíchov, ale přesto si nezajdete nikterak daleko. Bude totiž stačit popojít pár metrů směrem k Arbesáku. Ač adresu známe, nemá zatím smysl jí říkat (ani nevíme, jestli můžeme )
A že je to „zase jen Praha?“. No, máte trochu pravdu, jenže právě tam je největší kupní síla a navíc hromady cizinců. Ostatně na Londýnské slyšíte cizí jazyky pomalu častěji, jak češtinu. Přesto se podle všeho časem objeví další nová pobočka mimo hlavní město. K Brnu a Plzni by se mohlo přidat město, které nemůžeme prozradit. Když se ale podíváte na mapku prodejen, je tam na ní mezi Prahou a Brnem místo už teď. A co nové energy drinky? Pravdou je, že se teď v CS soustředí právě na nové pobočky, ale novinky určitě zase budou ;)
Crunk!!! mění design, ruší Citrus a přidává nový Tropical Blast

Crunk!!! energy drink se dal kdysi na pohodu sehnat v ČR, ale to už je minulost. Od té doby došlo k jediné změně, když skončil SugarFree, který patřil zrovna mezi ty lepší. Před pár dny byla oznámena nová příchuť Tropical Blast s úplně jiným vzhledem a tak bylo jasné, že se změní i ostatní plechovky. Bohužel k horšímu.
Za značkou Crunk!!! stojí také rapper Lil Jon a v jeho stylu taky byly vzhledy plechovek beze změny už od založení v roce 2002. Po celých 13 letech přichází změna, která se asi nebude moc líbit. Však se podívejte sami, jak Crunk bude vypadat teď. Spolu se změnami navíc skončila příchuť Citrus a naopak se objeví nová verze Tropical Blast s příchutí Passion Fruit, tedy marakuji. Nová příchuť dobrý, ale ten design :(
No Fear během redesignu ukončil příchutě Tropical a Citrus

Není všechno zlato, co se třpytí… Tak nějak by se dala vyjádřit aktuální situace okolo No Fear Extreme energy drinku. Redesign Originalu, který už lze v pohodě sehnat i u nás, se před pár dny začal objevovat také na ostatních příchutích. Zákazníci rychle objevili předělané varianty Cherry, Apple a Blue. Po Citrusu a Tropicalu naopak ani ťuk. No Fear konečně zveřejnil obrázek redesignu na svůj FB a já se musel zeptat:
Jak můžete sami vidět, oficiální obrázek odhaluje již představené plechovky Original, Cherry, Apple a Blue. Na dotaz „Kde je Citrus a Tropical?“ přišla rychlá odpověď: „Po vyprodání zásob už nebudou dále k dispozici“. 2 z 6 příchutí tedy končí a lže očekávat, že ustupují novinkám. Na druhou stranu to není až tak velká škoda, odbočka „storm“ není nic moc a hlavně že zůstávají oba Motherloady (Apple a Cherry), které máme i v ČR.
CrazyWolf má 3 novinky s 5% džusu: Raspberry, Apple a Citrus!

Aktualizace 9.června: Podle informací od Kauflandu ČR se všechny 4 nové příchutě objeví na našem území až koncem června. Samozřejmě to může být i dříve, ale abyste zbytečně neběhali do krámu každý den ;)
Aktualizace: Článek se ani nestihl usadit a už opět předěláváme Na Slovensku se totiž objevila ještě třetí příchuť z „džusové série“ a celkem 8 příchuť značky CrazyWolf a to Citrus Taste. Ta neobsahuje nic jiného než mix citrónu s limetkou. Slováci již tedy mají k dispozici všechny 4 novinky (Cassis, Raspberry, Apple a Citrus), kdežto v ČR zatím smutně koukáme do regálů. Snad se to za pár dní změní. Kdo najde ať kouká hlásit!
Ještě jsme ani pořádně nestihli zaznamenat, že se CrazyWolf po letech stálé nabídky 4 variant rozrostl o nový Cassis s příchutí černého rybízu, a už je tu další novinka! K původním variantám Original, Sugarfree, Cola a Lime se po Cassisu přidá ještě něco nového. Cassis se v ČR/SR rozšiřuje velmi pomalu, fanoušci ale při jeho hledání narazili na něco zcela jiného, o čem nikdo neměl ponětí. Šestou příchutí je Raspberry, sedmou pak Apple.
CrazyWolf Raspberry slibuje podle názvu příchuť malin, jenže lehce odlišný design plechovky resp. obrázky ovoce na plechovce odhalují, že uvnitř nalezneme i trochu těch borůvek a jablka. Jiný bude nejspíš také chuťově, jako první CW totiž obsahuje 5% ovocného podílu. Pár minut po vydání článku se objevila další verze – Apple.
CrazyWolf Apple slibuje taktéž 5% podíl ovoce a nese obdobný vzhled. První nález Raspberry, Applu, ale i předchozího Cassise byly nahlášeny ze Slovenska. Češi ovšem nemusí zoufat, protože se Kaufland činí na obou frontách. Ať už jste tedy z ČR nebo SR popř. z Polska, tak hurá do Kauflandu pro novinky!
Nový Monster Ghost M-100 s chutí Mtn Dew! Další bude Phantom!

Zničehonic se na Instagramu objevila fotka nového Monsteru, což se občas prostě stává. Někteří partneři, distributoři, obchodníci apod. totiž novinky dostávají k dispozici a nikdo nečeká, že je vyfotí. Naivní? Ano. Ale pro nás dost výhoda. Přesto se příchod Monsteru Ghost dal očekávat. Stejně jako vždy si Monster nejprve registroval ochranou známku Ghost i M-100. Takže tady je ona blížící se letní novinka pro USA:
Monster Ghost M-100 už svým názvem připomíná něco armádního a taky tak vypadá. Podle komentářů od důvěryhodného zdroje se bude exkluzivně prodávat jen v některém řetězci, stejně jako loni Ultra Black, a chuť má dost podobnou Mountain Dew. To by nebylo nic překvapivého, Monster se právě na Mtn Dew snaží dlouhodobě zaútočit. Stejný zdroj ovšem prozradil i to, že se jedná o 1 ze 2 novinek. A my díky ochranným známkám víme víc. Druhou letní novinkou bude Monster Phantom s pomerančovo-citrusovou chutí (The Doctor?)
English: All new Monster Ghost M-100 for USA. Taste like Mtn Dew, exclusively for some retail chain. 1 of 2 news for this summer. The second one will be the „Monster Phantom“ with orange-citrus flavor (kinda The Doctor?) in probably dark version of exactly the same camo design as Ghost.
Hell Sports Fanatic edition navazuje na fotbalovou limitku

Pamatujete ještě na loňský Hell Football Fanatic Edition, který jsme nejprve záviděli Maďarům a nakonec byli rádi za to, že se jich pár objevilo také u našich vietnamců? Letos se chystá podobná edice pro fanoušky, jenže sehnat ji bude ještě milionkrát složitější. Hell Sports Fanatic Edition je vymyšlen na podporu jedné velké letní sportovní události. Baku totiž v červenci přivítá 1. Evropské hry vyplňující mezeru mezi olympiádami.
Počkat, Baku? Ano! Evropské hry se uskuteční v hlavním městě Ázerbájdžánu. Hell Sports Fanatic Edition je vyroben na podporu premiérového uspořádání této akce. Hádáte tedy správně – limitovaná edice bude v prodeji v Ázerbájdžánu, což opravdu nemáme po ruce. Také samotné vzory na plechovce tomu napovídají. Ale pořád je tu malá šance, jelikož jej vyrábí v Maďarsku a tak nikdo nikdy neví, kde se tyhle plechy objeví
English: New Hell Sports Fanatic Edition for Azerbaijan in occasion of 1. European Games, Baku, June 2015.
Mixxed Up Guave a Apple opět v Lidlu. Dorazí jako Freeway Up?

Do Lidlu se opět vrátí chuťově celkem oblíbená dvojice energetických nápojů Mixxed Up Guave a Mixxed Up Apple. 330ml za 7.90,–, to je celkem fajnovka a dost lidí si jejich chuť chválí, především pak Guave, která je po Rockstaru asi nejlepší guavou vůbec. Leták je odhaluje od čtvrtka 11. června s oficiálním koncem v neděli, ale většinou se na prodejnách udrží déle. Zůstává ovšem ještě jedna otázka – nebudou to náhodou „nové“ plechy?
Jak jistě víte, Lidl mění značku Mixxed Up na Freeway popř. Freeway Up, což jsme už zaznamenali u klasických příchutí Classic, Light a Cassis i trojice Siti Kamikaze, Cuba Libre a Mojito. Takže ač leták odhaluje a slibuje Mixxed Upy, je možné, že to budou Freeway Upy. A to už by bylo zajímavější, co?
Rytmus energy drink nakoukne do ČR, bude za dvacku v Normě

Zatímco na Slovensku není zas taková potíž sehnat energy drink Rytmus, tak u nás je to právě naopak. Kdo je Rytmus asi víte a tenhle energiťák je právě jeho počinem resp. marketingovou záležitostí. Jen není jisté, jestli má jeho popularita pomáhat prodejnosti, nebo naopak. Pořád Rytmus ED nemáte? Tak teď budete mít konečně příležitost přímo v ČR. Od pondělí 8. června až do neděle 14. června bude za dvacku v řetězci obchodů Norma.
Rockstar CA: Nový Bleu Glacier a Blue Raspberry +Vodka

Jak už z dřívějška dobře víme, kanadský Rockstar si může dovolit prakticky cokoli. I proto tam kávové Roastedy vypadají jako americké Roastedy with Almond milk, Punchedy Guava a Citrus nosí tmavé převleky po vzoru Fruit Punche a sodovkové Sparklingy vypadají dokonce úplně jinak, než kdekoli jinde ve světě a nemají inspiraci v ničem předchozím. Tušíte správně – opakujeme to proto, že tohle jen tak neskončí. Ba naopak.
Kanada je taktéž jediným místem, kde se vyrábí a prodávají Rockstary smíchané s vodkou. Plechovky jsou na první pohled jiné, na pozadí se ale většinou drží stejné barvy a vzory. Original, Mango a pár dalších RR s vodkou, to už je stará písnička. Jenže to by si tam před 2 lety nesměli oblíbit kombinaci SuperSoursů s Vodkou. K původní dvojici Bubbleberry a Green Apple se nyní přidává SuperSours BlueRaspberry +Vodka.
První novinku si, krom plechovky, můžeme prakticky vyrobit doma. Druhá novinka je zajímavější tím, že je komplet ve francouzštině (druhý oficiální jazyk v Kanadě), jelikož je zatím exkluzivně v řetězci, kde je tento jazyk více doma. A opět dost odlišný vzhled a velká mystifikace. Bleu Glacier je totiž v překladu „Blue Ice“ a takové my známe Pure Zero. Jenže tohle by zero být nemělo. Spíše to bude něco podobného Blue Raspberry nebo nějakému mixu bobulovitého ovoce, jako je právě v Pure Zero, jen tu nechybí cukry. Tak co, jedete do Kanady?
Red Bull NZ slaví 20 let rugbyového týmu Warriors limitkou

Limitky od Red Bullu ne a ne skončit. Podívat se na ty poslední můžete na RB.Energy-Drinks.cz ;) Pokud vás ale zajímá další novinka, tak tady je: Limitovaná edice Red Bullu pro Nový Zéland slavící 20 let týmu Warriors, který hraje australskou národní rugbyovou ligu National Rugby League. New Zealand Warriors jsou jediným týmem v lize, jenž nepochází z Austrálie a proto je novozélandský Red Bull podporuje, stejně jako obyvatelé. Na plechovce je k vidění týmové logo a tak trochu (Red Bullem?) „nadopovaný“ hráč v týmovém dresu.
English: All new Red Bull Limited Edition for 20 years anniversary of rugby team New Zealand Warriors. Available now in New Zealand for limited time
Nový Semtex Chilli od 3.června v Albert Hypermarket!

Nové designy Semtex Explosive energy drinku se pomalu ale jistě objevují v obchodech. Malé 250ml verze existující jen ve verzi Original a Forte seženete spíše v hospodách, restauracích a podobných podnicích, ale občas třeba na benzínkách či u vietnamců. Velký 500ml Original je už téměř všude, Champagne se poprvé objevil v Kauflandu, Cactus si naopak počká, jelikož se ještě stáčel do starých plechovek. A co nové Chilli?
Novinka od Semtexu v podobě Chilli, které jsme recenzovali před pár dny, má již zítra dorazit do hypermarketů Albert. Objevil se totiž jako „Novinka“ v letáku Užijte si moře léta platném v období 3 – 16.června. Akční cena 22.90,– sice odhaluje nové Chilli, cena ale platí na více variant, takže za pár korun možná seženete i velký Original, Forte nebo Champagne. Vyražte na lov Semtexů a dejte vědět, jak jste uspěli a jak vám Chilli chutná.